WYSYŁKA
Zamówione w naszym sklepie towary dostarczamy na terenie całej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej "SIÓDEMKA". W miarę możliwości zachęcamy do osobistego odbioru zamówionego towaru.
W przypadku przesyłki towar wysyłamy po dokonaniu przedpłaty, a opłaty transportowe kształtują się według stawek przewoźnika.
W przypadku braku towaru na magazynie maksymalny termin realizacji zamówienia może wydłużyć się do 9 tygodni. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego w celu dokładnego ustalenia terminu dostawy. W związku z powyższym należną kwotę przedpłaty podaną na końcu procesu składania zamówienia lub w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie należy przelać na konto sklepu dopiero po otrzymaniu wiadomości o zmianie statusu zamówienia na "w realizacji" co następuje zwykle po uzgodnieniu terminu dostawy.
W dniu przekazania towaru spedytorowi klient powiadamiany jest o tym fakcie za pomocą poczty elektronicznej.
ZWROTY
Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar nie jest uszkodzony, posiada oryginalne opakowanie, komplet wyposażenia i dokumentacji oraz nie nosi widocznych śladów eksploatacji.
Procedura zwrotu jest następująca:
1. Klient informuje obsługę sklepu o chęci zwrotu zakupionych produktów.
2. Wysyła zwracany towar na koszt własny na adres:
F.H.U. TECHAT Magdalena Częstochowska Zakrze 80 08-200 Łosice tel/fax 83 3572185
3. Do przesyłki należy załączyć oryginał świadectwa zakupu (paragon, faktura VAT) oraz oryginał gwarancji pisemnej , jeśli taka była wydana - brak któregokolwiek z wymienionych dokumentów uniemożliwia dokonanie zwrotu.
4. Jeśli zwracany towar był tylko częścią zamówienia, które figuruje na przesłanym świadectwie zakupu to F.H.U. TECHAT koryguje ten dokument i wysyła do klienta na własny koszt listem zwykłym za pośrednictwem Poczty Polskiej.
5. Obsługa sklepu sprawdza, czy zwracany towar spełnia warunki konieczne do przyjęcia zwrotu (patrz pierwszy akapit działu ZWROTY).
6. Jeśli wszystkie warunki niezbędne do pozytywnego rozpatrzenia procedury zwrotu są spełnione, F.H.U. TECHAT przelewa kwotę, będąca równowartością zwracanego towaru, na wskazane przez klienta konto.
7. W razie jakichkolwiek wątpliwości w ocenie sprawności zwróconego towaru, obsługa sklepu zawsze kontaktuje się z Klientem przed podjęciem jakichkolwiek decyzji.
8. Jeśli towar nie spełnia warunków pozwalających na zwrot, F.H.U. TECHAT wysyła towar z powrotem do Klienta na jego koszt, przed tym informując go o zaistniałej sytuacji.
9. Jeśli towar wysyłany przez F.H.U. TECHAT nie zostanie odebrany dwukrotnie, odpowiedzialność za odebranie towaru zostaje przeniesiona na Klienta.
|